Hoe kunnen wij u helpen?
Call
 
Laat hieronder uw gegevens achter en wij nemen direct contact op met u.

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist

Het formulier kan nog niet worden verzonden omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

 

Meubels laten bezorgen? Kies voor 4 handjes logistiek

12 jun 2017

Stelt u zich eens voor, u bestelt een aantal nieuwe meubels die u laat bezorgen. Op de dag van de bezorging heeft u geen idee wanneer de bezorgers exact komen, waardoor u moeilijk andere afspraken kunt maken. Als de bezorgers er eenmaal zijn, zetten ze alles op de stoep. U moet het zelf naar binnen tillen en vervolgens moet u de meubels ook nog zelf monteren. Tenslotte zit u met al het afval, zoals grote dozen en plastic omhulsels. Dat moet u ook nog wegbrengen, evenals u oude meubels! Al met al bent u een hoop werk, tijd en moeite kwijt aan een simpele bezorging. Dat kan toch veel beter en makkelijker?

Wat is 4 handjes logistiek?

U bent het vast met ons eens dat bovenstaande situatie verre van ideaal is. Dat geldt voor zowel de meubelfabrikant als de klant. De klant zit opgescheept met een hoop werk, moeite en tijd. En als meubelfabrikant wilt u dat voorkomen. U heeft immers veel meer aan een tevreden klant. Gelukkig kan het veel beter en makkelijker. Top Movers P.A. van Rooyen heeft dé oplossing voor u: 4 handjes logistiek. We maken het u zo makkelijk mogelijk door een stapje verder te gaan dan de meeste bezorgers. Hoe we dat doen? Lees snel verder om erachter te komen.

 

Duidelijk te volgen bezorgproces

We gebruiken een systeem dat de bezorging van een product plant zodra de bestelling is geplaatst. Eerst worden de producten uit uw fabriek naar onze lokale hubs gebracht. Uiteraard controleren we of de kwaliteit van de meubels goed is en of de bestelling compleet is. Is alles in orde? Dan gaat de reis naar de klant verder. Op de afgesproken bezorgdatum rijdt er een wagen met de complete bestelling naar de klant.

Proactieve planning

De planning wordt tot in de puntjes verzorgd. Natuurlijk plannen we de gehele rit, informeren we uw eindklant en picken we de orders van de juiste commissies voor de volgende dag. Vervolgens leveren we de meubels met de uiterste zorg bij de klant af. En de administratie? Ook dat nemen we voor u uit handen, zodat u zich daar niet druk over hoeft te maken.

Bellen voordat we komen leveren

Om het de klant zo makkelijk mogelijk te maken, bellen we de klant van tevoren op. We laten weten wanneer we precies komen. Zo weet de klant precies wat hij of zij kan verwachten. De klant kan eventueel andere afspraken plannen en hoeft niet een hele dag thuis te wachten. Fijn toch, om duidelijkheid te hebben?

Direct persoonlijk klantcontact

Onze bezorgers zijn geen machines. Ze zijn erg klantvriendelijk. Bij aankomst groeten ze de klant en maken ze een praatje. Niet te lang natuurlijk, want de meubels moeten nog naar de eindbestemming worden gebracht. Dat doen ze op aanwijzingen van de klant, zelfs als het naar acht hoog moet zonder lift. De klant is immers koning! Als meubelfabrikant laat u zo een goede indruk op de klant achter. Persoonlijk contact is altijd een pluspunt.

Meer service

Als kers op de taart bieden we meer service dan de meeste bezorgers. U kunt rekenen op service tot achter de voordeur en verder. Dat doen we door alles netjes uit te pakken en in elkaar te zetten. Waar nodig plaatsen we viltjes. De oude meubels? Die nemen we gewoon mee. Net zoals al het papier en plastic. Er blijft niets achter bij de klant, behalve die nieuwe mooie meubels. Dát is nog eens service waarmee u punten scoort.

Vragen? Neem gerust contact met ons op.


Laden




Hoe kunnen wij u helpen?
Call
 
Laat hieronder uw gegevens achter en wij nemen direct contact op met u.

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist

Het formulier kan nog niet worden verzonden omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.

Naar offerte aanvraag